پارسا نفس زندگی

اگر............................

1390/9/21 13:59
نویسنده : نوران
60 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم:

 
اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،
به جاي آن که انگشت اشاره ام را به سمت او بگيرم،
در کنارش انگشت هايم را در رنگ فرو مي بردم و نقاشي مي کردم،
اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم،
به جاي غلط گيري به فکر ايجاد ارتباط بيشتر مي بودم،
بيشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه مي کردم،
سعي مي کردم درباره اش کمتر بدانم،
اما بيشتر به او توجه کنم.
به جاي اصول راه رفتن،
اصول پرواز کردن و دويدن را با او تمرين مي کردم.
از جدي بازي کردن دست بر مي داشتم،
وبازي را جدي مي گرفتم.
در مزارع بيشتري مي دويدم،
وبه ستارگان بيشتري خيره مي شدم
بيشتر در آغوشش مي گرفتم وکمتر او را به زور مي کشيدم
کمتر سخت مي گرفتم و بيشتر تأئيدش مي کردم.
اول احترام به خود را در او مي ساختم وبعد خانه و کاشانه اش را
وبيشتر از آنچه که عشق به قدرت را يادش بدهم،
قدرت عشق را يادش مي دادم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)