پارسا نفس زندگی

90/2/24

1391/2/3 10:10
نویسنده : نوران
244 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای گلم سلام اردیبهشت زیبات مبارک

تازگی ها متوجه شدم خیلی به کلماتی که وقتی نی نی بودی و تلفظ میکردی علاقه داری برات بگم مثلا به انگور میگفتی انی الن که بهت میگم کیف میکنی حالا گفتم الان هم که کلمه ها رو این ور اون ور میگی بنویسم برات هنوز گ و ک و ل و ر رو درست تلفظ نمیکنی

یه یخچال میگی یچخال             به گیلاس میگی دیلاس    به گوسفند میگی دوسفند              خیلیبانک میگی

بهت میگم پارسا ساکت میگی حاضرجوابی نکن

چند روز قبل عمه میخواست بیاد خونمون گفت هستی میخوام بیام شما هم داشتی گوش میدادی گفتی کی بود منم گفتم عمع گفتی چی گفت گفتم ناهار میان اینجا گفتی زنگ بزن بهش بگو با حمید بیاد سبحان رو بذارن خونه خانوم فردوسی وای که من مرده بودم از حسودیت

پنجشنبه برده بودمت پارک کلی بازی کردی و میگی مامان من عاشق پارکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)