پارسا نفس زندگی

16/12/89تولدبهترینم مبارک

1391/2/3 10:06
نویسنده : نوران
194 بازدید
اشتراک گذاری

من این شعرو خیلی دوست دارم یه بار دیگه برات می نویسم ثمره عشم پارسای نازم

به اوج دل نشاندمت به رهگذار زندگی

زمانه گر خزان شود تویی بهار زندگی

به پاکی دلت قسم که دل زتو نمی کنم

که تکیه گاه من تویی در این حصار زندگی

 

جیغ ..............دست......هوراااااااااااااااااااپسر مامان جیگر مامان(به قول خودت جیدر مامان)عشق مامان همه چیز مامان 3ساله شدهانشادامادیت پسرگلم وچود نازم

گل پسر ناز من زیباترین بهانه برا نفس کشیدن مادرخدای بزرگ را براهدیه گرانبهایی که به ما ارزانی کرد سپاس میدارم امروز پسرک من سه ساله شده و من در باورم نمیگنجد که چه زود گذشت پسر ناز من که صبح زیباترین روز عمرم16اسفند 86ساعت8:20با وزن3450و قد50چشمهای زیباشو به جهان گشود حالا یه مردکوچولو با یه زبونی شده بیا و ببین حالا حدود14کیلو وزن و 92سانت قد داره گرچه واسه یه پسر سه ساله کمه ولی هرچی هستی عزیزی و با هیچ چیز در دنیا قابل قیاس نیستیمادر

مامانی دلم میخواد چنگ بزنم به چرخ زمان و بگم نرو من هنوز از کودکیهایت سیر نشدم کاش هرچقدر بزرگ میشدی مهربان تر میشدی این از آرزوهای من است میترسم از زمانه که خیلی بد شده پسرک من اولین کلماتی که اداکردی عدیدم بود یادته مادر هربار کل کل میکردیم میاومدی میگفتی عدیدم عیدیدم و این جوری منو شیفته میکردی تولد پارسالت با امسال خیلی فرق کردی اون موقع فقط کلمه میگفتی الان به غیر از کلمه و جمله چیزهایی میگی  بیا و ببین

بازم تولدت مبارک گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)