پارسا نفس زندگی

1390/1/1بهارت مبارک

1391/2/3 10:09
نویسنده : نوران
236 بازدید
اشتراک گذاری

نرم نرمک میرسد اینک بهار         خوش به حال روزگار

بهار90به عزیزترین دارایی زندگی ام پیشاپیش مبارک پسرک زیبای خوش زبانم بهارت مبارک هزاران بهار راتجربه کنی به شیرینی عسل

من همیشه اسفند رو خیلی دوست دارم چون تکاپوی مردم برای عید وبهار شوق زندگی رو در من ایجاد میکنه واز سال 86که پارسای نازم اسفند ماه بدنیا اومد اسفند تلوتلو همه زیبایی ها برا منه امسال هفته آخر اسفند به علت رنگ کردن طبقه پایینی بوی رنگ خیلی اذیتت میکرد و ما هفته آخر عین آوارها شدیم و مجبور شدیم بریم خونه عمهه نرگس بابا هم که عصرکار وبد عملا یه هفته همدیگه رو ندیدیم ولی الان که به اون روزها نگاه میکنم می بینم با همه سختی ها به عشق سال نو و  مسافرت به بابل خیلی شیرین بود بماند که شما و سبحان چقدر آتیش سوزوندین و عمه رو اذیت کردین جمعه بردیمت دکتر و دکتر غنی پور معاینه کرد و گفت خوب خوب شدی خدارو شکر کردم بعدظهر28اسفند رفتیم بابل خیلی تعطیلات خوش گذشت مگه میشه آدم همه فامیل و دوستان رو ببینه و خوش نگذره ولی حیف که به سرعت چشم بر هم زدنی تموم شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)