پارسا نفس زندگی

1388/9/20برای بهترین پسر دنیا که رنج ساعت ها تنهایی ودوری از او آزارم میده

1390/10/19 9:45
نویسنده : نوران
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی الان که برات می نویسم تو شرکت هستم و تو احتمالاض تو خواب نازی بابایی هم به علت اینکه دوباره این هفته شبکاره میاد دنبالت راستی دیروز رفتیم بیرون کلی برات لباس خریدیم مبارکه گلم ان شا.. دامادیت

گنجینه لغات محمدپارسا

جوراب=جیجا        چشم=دیش     کفش=دش    دست=دس   پا    مامان=ماآ    بابا    دایی=داجی

علی = عیی       امیرمحمد=ام م    نورا=نوآ          ایلیا= اییا       هستی=هچی         حنانه=انانه 

هندوانه=اندونه       موز=مو         توپ=بوف          انار و انگور=انی       نون=نان           جواد=جا

عمو=عم        آجی= اجی          مهین=معین        عمه        نی نی      پرنده= چی جی    

چای=چاهی      موبایل=موآ       دماغ= مما       پی پی =اه اه       قند=ان     کل ملاقه و قاشق=ام

عزیز= عجیج       عزیزم=عجیجم     مامانی= ماما   پدرجون=  آچولا

دیروز بردمت دستشویی تا بشورمت گذاشتمت پایین تا آب بالا رو تنظیم کنم عکس خودتو تو دسته شیر دستشویی دیدی شروع کردی بوسیدن الهی قربونت برم هی میگی نی نی من که اومدم بغلت کنم عکس منو دیدی میگی مامانی و نی نی و تند و تند بوس وای شیزین پسر قند عسل

بابا که رفت دستشویی اومدی گفتی بابا یعنی بابا کجا رفت منم گفتم دستشویی دماغتو گرفتی میگی اه اه

دیروز به زحمت زیاد یه کوچولو موهاتو کوتاه کردیم اگه بدونی چقدر گریه کردی یه کوچولو مو رفت تو گلئت هرچی خورده بودی برگردوندی ولی بعد سریع رفتی حموم شدی مثل یه دسته گل ناز و خوشگل

راستی دندونات یکی پس از دیگری داره درمیاد الن که ٢١ماهه هستی ٤تا بالا ٤تا پایین سه تا آسیاب و سه تا از نیش هات هم دراومده مباکه عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)