پارسا نفس زندگی

امروز18 مرداد 1390پسرمن سه سال و پنج ماه و 2 روز

1390/5/18 9:45
نویسنده : نوران
53 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مامان تنبل دست به کار شد و شروع به درست کردن وبلاگ کرد مامانی مبارک باشه بالاخره پارسا نفس من وبلاگ دارشد از چی بنویسم که شیرینی مثل عسل خیلی حسرت میخورم که از روز اول برات وبلاگ درست نکردم ولی خوب شما یه دفترچه خاطرات داری که مامان توش مینوشته من سعی میکنم از اونا حداقل برای هر ماه یه دونه به وبلاگت اضافه کنم گل قشنگ حالا میریم سراغ شیرینی هات

خیلی به پرو پام پیچیده بودی بهت گفتم به شوخی گفتم برو کنار عرق کردم چندشم میشه میگه ادم مگه به پسر عسلش میگه چندشم میشه وای وای جیگرتو پسر گلی من

دیروز اومدی میگی مامان لطفاً اسم منو تو کلاس رقص ثبت نام کن فسقلی آخه تو رو چه به رقص بابایی هم موافقت کرد تو شهریور تو مهدکودک بری کلاس رقص

خوشگل مامان هنوز بعضی از حروف رو درست ادا نمیکنی مثلاً ک رو ت تلفظ میکنی کتاب رو میگی تتاب و گ رو د تلفظ میکنی گیلاس رو میگی دیلاس قربونت برم انقدر بانمک حرف میزنی قبل تر اون ابتدای حرف زدنت س رو هم ا میگفتی سبحان رو اپان میگفتی

حالا بریم سراغ نگرانی های مامان پارسا قشنگم خیلی ریزی و من از اینکه قدت بلند نشه ناراحتم قدت95وزنت 14ولی دوست داشتنی ترین هستی فعلا بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)