پارسا نفس زندگی

1387/10/11اولین سرماخوردگی

1390/9/21 13:36
نویسنده : نوران
60 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر قشنگم سلام  بعد از اینکه روزهای خوب مهمون داری تموم شد شما متاسفانه سرمای خیلی بدی خوردی من خودم هم سرما خوردم تب خیلی بالایی داشتی وای که دلم کباب شد از بس زجر میکشیدی چره معصومت معصوم تر از همیشه شده بود لپای خوشگلت همش آب شد گریهههههههههههه تازه بعد دوروز تب داشتی خوب میشدی که دوباره تب کردی بابایی شرکت بود من و دایی جواد بردیمت بیمارستان مفید اونجا برای اولین بار ازت آزمایش گرفتن بماند که چقدر سخت بود خداروشکر آزمایشت خوب بود ولی ٢هفته طول کشید تا خوب خوب شدی تو این مدت نه غذا نه مایعات فقط شیر میخواستی من خودم تب داشتم شیری نداشتم خیلی روزای بدی بود ولی خداروشکر تموم شد این روزها روزهای عزاداری محرمه خیلی دوست داشتم میبردمت بیرون ولی هوا سرد و شما هم تازه دوران نقاهت رو طی میکردی دوست داشتم فضای معنوی بیرون رو میدیدی ان شا.. سال دیگه گلم بوس برای گل باغ زندگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)