پارسا نفس زندگی

1387/11/3 شیرینی های پسرم

1390/9/21 13:51
نویسنده : نوران
64 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان سلام خوبی عزیزم بالاخره این مریضی از تنت دررفت بره که برنگرده الهی آمین اون روز که آزمایش دادی یه کم فاکتورهای خونت بالا پایین بود به علت بیماری اونجا دکترا گفتن یک ماه دیگه وقتی خوب خوب شد دوباره ازش آزمایش بگیر خداروهزار مرتبه شکر آزمایشت خوب خوب بود امروز من فوق العاده خوشحالم گلم برای چکاپ هم بردمت وزن ١٠:٣٠٠ قد٧٣.٥ دور سر٤٧.٥ راستی دیگه خیلی خوب وسایل رو میگیری و بلند میشی تقریبا از همه چیز میخوای بالا بری کنار کتابخونه می ایستی در اونو باز میکنی مراقبی سرت بهش نخوره باهوش من بعد در ضبطو هی باز میکنی هی میبندی نوارها و سی دی ها رو هی خالی میکنی میری کنار شوفاژ دست نمیزنی میگی بو  خودت دالی بازی میکنی تا میزارمت روی پام پتو رو میگیری و روی ماهتو میپوشونی منتظری من بگم دالی بعد ریسه بری ای جانم مامان تازگی ها خودتو لوس میکنی  خودتو دائم به من میچسبونی ومن عشق میکنم الهی مادرت فدات بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)