پارسا نفس زندگی

1388/12/16پسرک من دوساله شد هورا...............

1390/10/21 12:19
نویسنده : نوران
147 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهت را قاب میگیرم در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می بخشد امروز روز توست تولدت مبارک محمدپارسا جانم

تو بلوری گل نازی گل ناز خنده کن کودک من بنشین مثل پروانه ای شاد بر گل دامن من کودکم از تو جانم به تن است جایت آغوش من است

پسرکوچولوی مامان دوساله شده اسفند زیباست چون گل من تو این ماه متولد شده الهی قربونت برم شیرین تر و شیطون تر شدی هر روز یه کار جدید و یه کلمه جدید یاد میگیری ولی مامانی وقتی به عقب مینگرم میبینم من هنوز از شیرینی هات لبریز نشدم و شما به سرعت داری بزرگ میشی دوست میداشتم کودک میماندی کاش چرخ زمان در اختیار من بود افسوس آخه مامانی مهربونی همه میگن عین دخترها لطیف و احساساتی هستی من خیلی لذت میبرماز کلمات عشقولانه زیاد استفاده میکنی عزیزم-جیگر-عسل-ناناز-ملوس و..... جدیداً یاد گرفتی قهر میکنی وای چند شب پیش یه کار بدی کردی بابایی دعوات کرد بعد اومدی شام بخوری ظرف غذاتو بردی پیشش و روتو کردی پشت بابا و شروع کردی به خوردن من و بابایی هاج و واج یا پا میشی میری تو اتاق خواب رو تخت دمر میخوابی گریه میکنی لوس شدی اوه بیا و ببین تلفن که زنگ میزنه میدوی سمت تلفن و میگی آچولا میدونی اونا هرسب زنگ میزنن و به صداشون عادت کردی رفتیم برات خرید لباس عید تو کفش فروشی کفش نو رو پاکردی یهو عین فشنگ در رفتی ته سالن هر مغازه ای دلت میخواست میرفتی خودت ور میداشتی بعد میذاشتی سرجاش اگه میخواستیم بغلت کنیم ضعف میکردی فقط میخواستی راه بری بالاخره شیر میخوری و من از این بابت خیلی خوشحالم جدیداً تا کار اشتباهی میکنی میگی بخ بخ چکاپ دوسالگی=قد٨٤وزن١١.٤٠٠

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)