پارسا نفس زندگی

عید اومده دوباره فروردین 1389

1390/10/21 12:34
نویسنده : نوران
143 بازدید
اشتراک گذاری

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت

بادت اندر شهریاری برقرار و پردوام

سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش

اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام

مهربون پسر دوست داشتنی ما نوروزت مبارک سومین نوروزی هست که به یمن حضورت برامون زیباتر شده دوستت داریم و خدا را به خاطر داشتنت هزاران بار شاکریم

شعله زد عشق و من از نو نو شدم                                     پر شدم از عشق تو مملو شدم

شوق شیدایی مرا از من گرفت                                           من به خود برگشتم از تو تو شدم

آه با تو من چه رعنا میشوم                                                آه از تو من چه زیبا میشوم

عطر لبخند خدارو میگیرم و                                                شکل آواز پری ها میشوم

با تو من جامه ی شب میشوم                                            هم طپش با گرگر تب میشوم

با تو من بستر گلبرگ ها                                                    از شکفتن ها لبالب میشوم

آه هستی جز تمنای تو نیست                                             آه لذت جز تماشای تو نیست

یک نفس دور از تو باشم مرده ام                                         زندگی جز مرگ در پای تو نیست

 

عاشقتم گل پسر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)